Jak pracuji a jak bude probíhat spolupráce

E-commerce je moje vášeň!
NENECHÁM VÁS VE ŠTYCHU
Ušetřím vám peníze, čas i starosti
Jsem precizní z hlediska plnění termínu a rozpočtu. Pro svojí práci využívám nástrojů projektového řízení a trackování odpracovaného času.
Dbám na finanční návratnost navrhnutých řešení.
Jednám vždy na rovinu. Samozřejmostí je, že nebudu pracovat pro vaši přímou konkurenci.
Díky tomu, že spoluvlastním dva e-shopy, se umím plně vcítit do vašich potřeb.

Jak bude probíhat spolupráce?
1) Nezávazně si popovídáme
Abych věděl, jestli vám mohu pomoci, potřebuju si s vámi nejdříve promluvit.
Je to pro mě opravdu velmi důležité. Podstatné bude i to, zda si vzájemně lidsky sedneme.
Obvykle se jedná o půlhodinovou schůzku, kterou můžeme mít osobně nebo on-line.
Schůzka je zdarma.
2) Dohoda o realizaci
Na základě první schůzky definuji návrh a vhodný rozsah spolupráce. Pokud se Vám bude líbit, podepíšeme rámcovou objednávku nebo smlouvu.
3) Samotný návrh
Pouštím se do práce. Obvykle začneme 2-3 hodinovým společným workshopem, kde se budu hodně ptát, abych poznal lépe vaši firmu.
Bude mě zajímat vaše vize, pozicování na trhu, očekávané byznys cíle, konkurence, historie firmy aj.
Z této schůzky získám základní potřebné informace, které zpracuji do prvního výstupu.
Poté si společně naplánujeme postup dalších prací.
Podle typu zakázky můžu pracovat dále buď sám, nebo budeme dále pracovat v součinnosti. To se může týkat například ladění firemních procesů, zlepšení zákaznické peče a podobně.
Své závěry vám písemně předám.Vše srozumitelně vysvětlím na osobní nebo on-line schůzce.
4) Další spolupráce?
Bodem 3 spolupráce může skončit nebo nemusí. Preferuji dlouhodobější spolupráci, kdy budeme váš e-shop dále vylepšovat. Záleží na domluvě a vašich potřebách.
Cena práce
Moje standardní hodinová sazba je 1500 Kč bez DPH
V případě dlouhodobé spolupráce se na ceně domluvíme individuálně.