On-line prodej velmi často způsobí zemětřesení v zaběhnutých firemních procesech.
Pomohu s analýzou, definicí i nastavenim nových procesů.
Nejčastěji řeším problémy s logistikou, hladkým zpracováním webových objednávek a kvalitním zákaznickým servisem.
Mám zkušenosti s implementací on-line procesů zcela od základů u B2B firem i společností s kamennou sítí prodejen.
Stejně důležité jako rozjet samotný proces, je nutné se věnovat i vnitrofiremní komunikaci. Kolegové z prodejen, nebo obchodní sítě nesmí vnímat on-line jako vlastní konkurenci, nebo ztížení své práce.
Společně si projdeme i tuto problamatiku a poradím vám jak těmto problémům předejít.
Ve Vašem týmu můžu mít roli nezávislého konzultanta, nebo realizátora.
Cena práce
Standardní hodinová sazba je 1500 Kč bez DPH
V případě dlouhodobé spolupráce se na ceně domluvíme individuálně.
